Hlavní navigace

Novinka: Razer Fiona - herní tablet s procesorem Intel Core i7

13. 1. 2012

Sdílet

 Autor: Razer
Společnost Razer, výrobce herního hardwaru, představuje svůj nejnovější konceptuální herní design – PC herní tablet Project Fiona, určený ke hraní těch nejpopulárnějších PC titulů současnosti, přičemž se svým intuitivním systémem ovládání nabídne netradiční herní zážitek na cestách.

Razer úzce spolupracoval se společností Intel na využití potenciálu jejího procesoru Intel Core i7 třetí generace v zařízení Project Fiona. Výsledkem je, že tablet od Razeru je bližší plně funkčnímu PC, ale přitom stále nabízí design i platformu, které jsou každému povědomé.


Místo nutnosti spoléhání se na vývojáře, aby pro Project Fiona vytvořili sestavu zbrusu nových aplikací, nyní běží spousta PC her na tomto konceptu tabletu zcela nativně, bez toho, aby je bylo třeba portovat, optimalizovat nebo vyvíjet znovu od začátku.razr fiona

 

Kromě toho se Project Fiona bude moci pochlubit jedním z nejvýkonnějších procesorů, integrovaným do zařízení o rozměrech tabletu. Namísto jednoduchých a výhradně pro mobilní zařízení určených her, jež běží na méně výkonných tabletech, půjdou na tabletu Project Fiona provozovat plnohodnotné PC hry, které až doposud na tabletových zařízeních fungovat nemohly.


„Kombinací vysoce výkonného herního hardwaru, založeného na Intel technologii, a inovativního designu se tablet Project Fiona specificky zaměřuje na PC hráče. Dovolí PC hráčům provozovat jejich stávající i budoucí hardwarově náročné hry na zařízení, jež patří k těm nejvíce vzrušujícím novinkám poslední doby – na tabletu,“ prohlásil Brad Graff, ředitel partnerského marketingu z netbookové a tabletové skupiny ve společnosti Intel.

Tým Razeru, který se zaměřuje na tvorbu mnoha cenami ověnčených uživatelských rozhraní a ergonomických prvků, vytvořil pro Project Fiona schéma zbrusu nového hybridního rozhraní. Project Fiona zahrnuje integrované duální herní ovladače s mimořádně precizními analogovými páčkami a okamžitě na něm mohou běžet PC hry, jež podporují možnost použití gamepadu.


Kromě herních ovladačů je tablet Project Fiona navržen i s velmi precizními akcelerometry a vysoce citlivou multidotykovou obrazovkou. Což poskytuje herním vývojářům nové příležitosti k tomu, aby vycházeli z hybridního herního ovládání, které Project Fiona nabízí, takže hry pak budou moci přinášet nové zážitky. Pomocí akcelerometrů a dotykové obrazovky je rovněž zajištěno, že na konceptu poběží jak PC hry současné generace, tak i jakékoliv existující hry optimalizované pro dotykové rozhraní tabletu.



U budoucích her vyvinutých pro zařízení Fiona se očekává, že budou využívat nejen možností, jež nabízí integrované gamepadové ovládání, ale že se jejich klíčové ovládací funkce budou točit i okolo ovládání založeného na dotykové obrazovce a akcelerometrech.

příloha_ovladnete_sva_data


„I když multidotykové obrazovky se de facto staly uživatelským rozhraním pro tablety, nejsou tím správným rozhraním pro seriózní PC hraní,“ řekl said Min-Liang Tan, výkonný ředitel Razeru. „Uživatelské rozhraní, které jsme navrhli pro Project Fiona, umožňuje stávajícím PC hrám, aby běžely okamžitě, a také poskytuje herním vývojářům nové možnosti pro tvorbu her další generace na vysoce intuitivní platformě. Jak vývojáři, tak i hráči si zamilují toto nové uživatelské rozhraní, jež kombinuje to nejlepší z gamepadu, multidotykové obrazovky a akcelerometrů, a nabídne tak zcela nový herní zážitek na cestách.“

Aby byl zážitek z hraní na tabletu Project Fiona ještě intenzivnější, poskytují integrované duální ovladače od Razeru plnou zpětnou vazbu, takže hráčovy ruce pocítí každou explozi a zpětný ráz při výstřelu ze zbraně.


Společnost THX, jež pracuje s řadou těch nejinovativnějších výrobců domácích audio a video zařízení na světě, souhlasí s tím, že tablet dodává hráčovu životnímu stylu nesmírnou flexibilitu. „Videohry, hudbu a zábavu, které si dříve šlo vychutnat převážně doma, si nyní lze užít kdekoliv díky takovým tabletům, jako je koncept PC herního tabletu od Razeru,“ prohlásil Chris Golson, ředitel obchodního rozvoje z THX.

Byl pro vás článek přínosný?